Van servers naar bellen met AI
Samen creëren we een veilige, innovatieve omgeving, waarbij we afscheid namen van lokale servers ten gunste van een volledige cloud-ervaring met Microsoft 365. De samenwerking zorgt voor een naadloze integratie van technologie, met Teams, gekoppeld aan CRM als centrale hub. De Resolvit Voice AI-oplossing brengt de moderne werkplek naar AI-gedreven efficiëntie, waarbij gesprekken automatisch worden verwerkt, wat tijd bespaart en fouten vermindert.
Klantcase: Marelko – van servers naar AI
Marelko helpt om een veilige werkomgeving te creëren voor hulpverleners, werkverkeer, transportbedrijven en wegbeheerders. De producten die Marelko levert zorgen ervoor dat professionals zich onder bijzondere en risicovolle omstandigheden veilig op de weg kunnen begeven. Met signalering en ondersteunende apparatuur op en aan voertuigen worden de risico’s op letsel en materiële schade zoveel mogelijk beperkt. Veiligheid duldt geen enkel compromis; de producten van Marelko moeten functioneren. Daar moeten klanten en andere weggebruikers die zij op hun weg tegenkomen blind op kunnen vertrouwen. De klanten van Marelko moeten altijd veilig dóór kunnen.
Van servers naar cloud
Vanzelfsprekend stelt Marelko dan ook hoge eisen aan haar IT-omgeving. Ze moeten immers, net als hun klanten, altijd dóór kunnen. Dit is dan ook reden dat we in de samenwerking tussen Marelko en Resolvit zorgen voor een veilige omgeving en op continu basis innoveren. Zo is er in een eerdere stadium gekozen om alle servers op locatie uit te faseren en volledig cloud-based te gaan werken door de implementatie van Microsoft 365 services zoals Exchange Online, Teams en SharePoint. Een erg mooie basis als het gaat om toekomstgericht werken, maar daar hoefde het van Marelko niet te stoppen.
“We kijken in onze eigen dienstverlening altijd naar mogelijkheden om slimmer en beter ons werk te kunnen doen. Echter kunnen en willen we dit niet op alle fronten volledig zelf doen. Door de samenwerking met Resolvit worden we volledig ontzorgt op het gebied van IT, en zorgen we er direct voor dat we altijd up-to-date zijn en nieuwe technologieën direct kunnen implementeren.”
Na de implementatie en adaptatie van de Resolvit Moderne Werkplek zijn we gaan kijken welke processen we nog meer zouden kunnen optimaliseren. Er is besloten om verder te borduren op de services van Microsoft door volledig te gaan werken met Teams. Hierdoor hoeven medewerkers niet meer te switchen tussen verschillende apps en konden we dit ook direct koppelen aan ons CRM-systeem (AFAS).
Van Moderne Werkplek naar AI
Om de communicatie met klanten en leveranciers te verbeteren, is er gekozen voor de Resolvit Voice AI oplossing. Deze oplossing zorgt ervoor dat gesprekken automatisch worden opgenomen, getranscribeerd, samengevat en geanalyseerd. Zo hoeven medewerkers zich niet bezig te houden met het maken van aantekeningen of het invoeren van een opvolging, maar krijgen ze dit na afloop van een gesprek automatisch en bondig aangeleverd.
“Door de inzet van Voice AI tool van Resolvit worden al onze telefoongesprekken automatisch samengevat en gedeeld met de medewerkers. We besparen hiermee zeker 1,5 uur per week per medewerker en er worden ook nog eens minder fouten gemaakt.”
Dóór kunnen betekent veiligheid
Dat veiligheid van uitermate belangrijk is voor Marelko spreekt voor zich. Producten moeten altijd functioneren, en zo ook IT. Helaas bestaat er geen manier om 100% veilig te zijn. Wel hebben we door de juiste samenwerking en inzet van beste tools een Microsoft Secure Score weten te bereiken van 93%.
Van Moderne Werkplek naar AI
Om de communicatie met klanten en leveranciers te verbeteren, is er gekozen voor de Resolvit Voice AI oplossing. Deze oplossing zorgt ervoor dat gesprekken automatisch worden opgenomen, getranscribeerd, samengevat en geanalyseerd. Zo hoeven medewerkers zich niet bezig te houden met het maken van aantekeningen of het invoeren van een opvolging, maar krijgen ze dit na afloop van een gesprek automatisch en bondig aangeleverd.
“Door de inzet van Voice AI tool van Resolvit worden al onze telefoongesprekken automatisch samengevat en gedeeld met de medewerkers. We besparen hiermee zeker 1,5 uur per week per medewerker en er worden ook nog eens minder fouten gemaakt.”
Dóór kunnen betekent veiligheid
Dat veiligheid van uitermate belangrijk is voor Marelko spreekt voor zich. Producten moeten altijd functioneren, en zo ook IT. Helaas bestaat er geen manier om 100% veilig te zijn. Wel hebben we door de juiste samenwerking en inzet van beste tools een Microsoft Secure Score weten te bereiken van 93%.
De kracht van Marelko
Marelko helpt om een veilige werkomgeving te creëren voor hulpverleners, werkverkeer, transportbedrijven en wegbeheerders. De producten die Marelko levert zorgen ervoor dat professionals zich onder bijzondere en risicovolle omstandigheden veilig op de weg kunnen begeven. Met signalering en ondersteunende apparatuur op en aan voertuigen worden de risico’s op letsel en materiële schade zoveel mogelijk beperkt. Veiligheid duldt geen enkel compromis; de producten van Marelko moeten functioneren. Daar moeten klanten en andere weggebruikers die zij op hun weg tegenkomen blind op kunnen vertrouwen. De klanten van Marelko moeten altijd veilig dóór kunnen.
Van servers naar cloud
Vanzelfsprekend stelt Marelko dan ook hoge eisen aan haar IT-omgeving. Ze moeten immers, net als hun klanten, altijd dóór kunnen. Dit is dan ook reden dat we in de samenwerking tussen Marelko en Resolvit zorgen voor een veilige omgeving en op continu basis innoveren. Zo is er in een eerdere stadium gekozen om alle servers op locatie uit te faseren en volledig cloud-based te gaan werken door de implementatie van Microsoft 365 services zoals Exchange Online, Teams en SharePoint. Een erg mooie basis als het gaat om toekomstgericht werken, maar daar hoefde het van Marelko niet te stoppen.
“We kijken in onze eigen dienstverlening altijd naar mogelijkheden om slimmer en beter ons werk te kunnen doen. Echter kunnen en willen we dit niet op alle fronten volledig zelf doen. Door de samenwerking met Resolvit worden we volledig ontzorgt op het gebied van IT, en zorgen we er direct voor dat we altijd up-to-date zijn en nieuwe technologieën direct kunnen implementeren.”
Na de implementatie en adaptatie van de Resolvit Moderne Werkplek zijn we gaan kijken welke processen we nog meer zouden kunnen optimaliseren. Er is besloten om verder te borduren op de services van Microsoft door volledig te gaan werken met Teams. Hierdoor hoeven medewerkers niet meer te switchen tussen verschillende apps en konden we dit ook direct koppelen aan ons CRM-systeem (AFAS).